საქართველოს მთავრობა – საქართველოს მთავრობის 2009 წლის დადგენილებები

საქართველოს მთავრობის დადგენილება №235

,,საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს დებულების დამტკიცების შესახებ" საქართველოს მთავრობის 2004 წლის 21 მაისის №37 დადგენილებაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე


მუხლი 1. ,,ნორმატიული აქტების შესახებ" საქართველოს კანონის 36-ე მუხლის შესაბამისად ,,საქართველოს განათლე¬ბისა და მეცნიერების სამინისტროს დებულების დამტკიცების შესახებ" საქართველოს მთავრობის 2004 წლის 21 მაისის №37 და-დ¬გენილებით (სსმ, 2004 წელი, №54, ნაწილი III, მუხლი 460) დამტკიცებულ დებულებაში შეტანილ იქნეს შემდეგი ცვლილე-ბები:
1. მე-4 მუხლის პირველი პუნქტის „ა" ქვეპუნქტი ჩამოყა-ლიბ¬დეს შემდეგი რედაქციით:
,,ა) სტრუქტურულ ქვედანაყოფებს:
ა.ა) ადმინისტრაცია (დეპარტამენტი);
ა.ბ) გენერალური ინსპექცია;
ა.გ) სამართლებრივი უზრუნველყოფის დეპარტამენტი;
ა.დ) ეკონომიკური დეპარტამენტი;
ა.ე) ინფორმაციული ტექნოლოგიებისა და სტატისტიკურ-ანა¬ლიტიკური დეპარტამენტი;
ა.ვ) საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტი;
ა.ზ) უმაღლესი განათლებისა და მეცნიერების განვითარე-ბის დეპარტამენტი;
ა.თ) ზოგადი და პროფესიული განათლების განვითარე¬ბის დეპარტამენტი;".

2. მე-41 მუხლი ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:

„მუხლი 41. სამინისტროს სტრუქტურული ქვედანაყო-ფების კომპეტენცია

1. ადმინისტრაციის ძირითადი ამოცანებია:
ა) თავისი კომპეტენციის ფარგლებში, მინისტრისათვის ორ¬-განიზაციულ-ტექნიკური და საინფორმაციო მომსახურების გა-წევა;
ბ) სამინისტროში დოკუმენტბრუნვის მოწესრიგება;
გ) სამინისტროს საქმიანობის ეფექტიანობის ამაღ¬ლების მიზნით საქმისწარმოების ერთიანი წესების დამ¬კვიდ¬¬რება;
დ) საქმისწარმოების საკითხების შესახებ ნორმატიული და მეთოდური დოკუმენტების შემუშავება და დანერგვა;
ე) სამინისტროს მიერ მიღებულ საკონტროლო დავალე¬ბათა შესრულების კონტროლის უზრუნველყოფა;
ვ) სამინისტროს სისტემის მოსამსახურეთა დადგენილი წესის შესაბამისად დანიშვნის, სამსახურებრივი გადაადგი¬ლე¬ბის (გადაყვანის), გათავისუფლების, წახალისებისა და დის-ციპლინური პასუხისმგებლობის ღონისძიებათა გამოყენე¬ბის, შვებულებისა და მივლინების შესახებ ბრძანებების პრო¬ექტე¬ბის მომზადება;
ზ) სოციალური საკითხების გადაწყვეტა და საპენსიო სა-ბუთების გაფორმება ნამსახურობის მიხედვით;
თ) სამინისტროს სისტემის მოსამსახურეთა პროფესიულ მომ¬ზადებასა და გადამზადებასთან დაკავშირებული წინა¬და¬დე-ბების შემუშავება და ორგანიზაციულ საკითხთა უზრუნ¬ველ-ყოფა;
ი) სამინისტროს სისტემაში კანონმდებლობით დადგენილი წესით კონკურსისა და ატესტაციის გამართვის ორგანიზება, აგ-რეთვე, სტაჟირებასთან დაკავშირებული საკითხების გადა¬წყვე-ტის უზრუნველყოფა;
კ) სამინისტროში მოსამსახურეთა რეზერვის ფორმირება და მისი მიზნობრივი გამოყენება;
ლ) სამინისტროს შინაგანაწესის შემუშავება და მისი შეს-რულების კონტროლი, სამინისტროს მო¬სამ¬სახურეთა შრო¬მის დის¬ციპლინის დაცვის კონტროლი;
მ) თავისი კომპეტენციის ფარგლებში, მინისტრის ბრძანე-ბათა რეესტრის წარმოება;
ნ) დეპარტამენტის კომპეტენციაში შემავალ საკითხებზე სხვა¬დასხვა სახელმწიფო და არასახელმწიფო დაწესებულების, აგრეთვე, მოქალაქეთა განცხადებებისა და წერილების დადგე¬ნი-ლი წესით განხილვა და მათზე რეაგირება;
ო) სამინისტროს საქმიანობის გეგმის შედგენის კოორდი-ნაცია;
პ) საზოგადოებრივი საბჭოს სხდომების ორგანიზება;
ჟ) სამინისტროს ტერიტორიული ორგანოების საგანმანათ-ლებ¬ლო რესურსცენტრების საქმიანობის კოორდინაცია;
რ) სამინისტროს ტერიტორიული ორგანოების საგანმანა¬თ¬-ლებლო რესურსცენტრების, სამინისტროს სისტემაში შემავა¬ლი საჯარო სამართლის იურიდიული პირებისა და სამინის¬ტროს სტრუქტურული ქვედანაყოფების ურთიერთობის კოორ¬დინა¬ცია;
ს) საჯარო სამართლის იურიდიული პირების _ ზოგად-საგანმანათლებლო დაწესებულებების დირექტორებისა და სა¬მე-ურ¬ვეო საბჭოს წევრების სამინისტროში სარეგისტრაციოდ წარდგენილი დოკუმენტების მომზადება;
ტ) სამინისტროს საშტატო ნუსხისა და თანამ¬დე¬ბობ¬რივი სარგოების შემუშავება;
უ) სამინისტროს თანამშრომელთა სამუშაო აღ¬წე¬რი¬ლო¬ბის შემუშავების კოორდინაცია და სამინისტროს სის¬ტემის სა¬კადრო რესურსების მართვის მიზნით რეკომენდა¬ციე¬ბის შემუ¬შავება;
ფ) საჯარო სამართლის იურიდიული პირების - უმაღ¬ლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის ორგანო¬ების ხელმძღვანელების სამინისტროში კანონმდებლობით დად-გენილი წესით რეგისტრაციისათვის წარდგენილი დოკუმენტე-ბის მომზადება;
ქ) საიდუმლო საქმისწარმოების განხორციელება, მოქმედი კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შესაბამის ინფორმა¬ცია¬სა და დოკუმენტაციასთან დაკავშირებით საიდუმლოების რე¬ჟიმის დაცვის უზრუნველყოფა;
ღ) საქმისწარმოებაში დასრულებული დოკუმენტაციის აღ-რი¬ც¬ხვა, დამუშავება და გადაცემა არქივისათვის არსებული წესის თანახმად;
ყ) სამინისტროს მისაღების ფუნქციონირების უზრუნველ-ყოფა;
შ) სამინისტროს მისაღების (საშვთა ბიუროს) მუშაობის უზრუნველყოფა.
2. გენერალური ინსპექციის ძირითადი ამოცანებია:
ა) სამინისტროს სისტემაში საქართველოს კანონმდებ¬ლობის მოთხოვნათა შესრულების კონტროლი;
ბ) სამინისტროს სისტემაში დისციპლინისა და კანონიე¬რე¬ბის დაცვის სამსახურებრივი კონტროლი, სამინისტროს მო¬სამ-სახურეთა მიერ მოქალაქეთა კონსტიტუციური უფლე¬ბე¬ბისა და კანონიერი ინტერესების, სამსახურებრივი გადაცდო¬მის ფაქ-ტებისა და სხვა მართლსაწინააღმდეგო მოქმედებათა გა¬მოვ¬ლენა, აღნიშნულ ფაქტებთან დაკავშირებული განცხადე¬ბე¬ბისა და საჩივრების შესწავლა და შესაბამისი რეაგირება;
გ) სამინისტროს მოსამსახურეთა მიერ სამსახურებრივი გადაცდომის ფაქტებზე სამსახურებრივი შემოწმების განხორ-ციელება, შემოწმების შედეგების შესახებ დასკვნის შედგენა და მინისტრისათვის წარდგენა;
დ) სამინისტროს სტრუქტურული ქვედანაყოფების, სამი¬ნის-ტროს სისტემაში შემავალი სახელმწიფო საქვეუწყებო დაწესებულებებისა და სამინისტროს მმართველობის სფეროში მოქმედი საჯარო სამართლის იურიდიული პირების საფინან¬სო-სამეურნეო საქმიანობის შემოწმება, საბიუჯეტო და არასა¬ბიუ-ჯეტო სახსრების განაწილებისა და ხარჯვის კანონიერების კონტროლი;
ე) მოქალაქეთა საჩივრებისა და განცხადებების, თანა¬მ¬შრო-მელთა შუამდგომლობების, აგრეთვე, სამინისტროს სისტე¬მაში არსებულ ადმინისტრაციულ და ფინანსურ დარღვევებთან დაკავშირებით გავრცელებული ინფორმაციის განხილვა, შე¬მო¬წ-მება და შედეგების მინისტრისათვის წარდგენა. 3. სამართლებრივი უზრუნველყოფის დეპარტამენტის ძი-რი¬თადი ამოცანებია:
ა) კანონშემოქმედებით სფეროში საქართველოს პარლა¬მენ-ტისა და სამინისტროს ურთიერთობის კოორდინაცია და სა-პარლამენტო მდივნისათვის ,,საპარლამენტო მდივნის შესახებ" საქართველოს კანონით მინიჭებულ უფლებამოსილებათა გან-ხორ¬ციელებაში ხელშეწყობა;
ბ) სამართალშემოქმედებითი საქმიანობა, შესაბამისი ნორ¬¬-მატი¬ული აქტების პროექტების მომზადება;
გ) კომპეტენციის ფარგლებში, სასამართლო დავებზე სა¬მი-ნისტროს წარმომადგენლობის უზრუნველყოფა;
დ) სასამართლო დავებზე სამინისტროს წარმომადგენ¬ლო-ბის კოორდინაციის უზრუნველყოფა;
ე) სამინისტროს კომპეტენციას მიკუთვნებულ საკითხებ¬თან დაკავშირებული სასამართლო დავების ანალიზი, შესაბა¬მისი რეკომენდაციების მომზადება, აღრიცხვა და ერთიანი სა-ინფორმაციო ბანკის შექმნა;
ვ) სამინისტროში მომზადებული ინდივიდუალური სამარ-თლებრივი აქტების პროექტების ვიზირება და სამინისტროს კომპეტენციას მიკუთვნებულ საკითხებთან დაკავშირებული ად¬-მი¬¬ნისტრაციული საჩივრების განხილვა;
ზ) სამინისტროს მიერ სხვა ადმინისტრაციული ორგანო¬ები-სათვის სამართლებრივი დახმარების აღმოჩენის უზრუნ¬ველ-ყოფა;
თ) მინისტრისა და კურატორი მინისტრის მოადგილის მიერ სამსახურის კომპეტენციის ფარგლებში დაკისრებული სხვა სამართლებრივი ხასიათის ამოცანების შესრულება, რომ¬ლე¬ბიც არ შედის სამინისტროს სხვა სტრუქტურული ერთეუ¬ლების კომპეტენციაში და მიეკუთვნება სამინისტროს მმართვე¬ლობის სფეროს;
ი) საქართველოს სახელმწიფო ენის განვითარებისა და პოპულარიზაციის ხელშეწყობის პროგრამების შემუშავება, მა¬თი განხორციელება და შესრულების კონტროლი;
კ) უმაღლესი განათლებისა და მეცნიერების სფეროში სა-ერთაშორისო ორმხრივი და მრავალმხრივი შეთანხმებების/ ხელ-შეკრულებების შემუშავება და შესრულების ხელშეწყობა;
ლ) სამინისტროს სისტემაში შემავალი სამინისტროს სტრუქ-ტურული ქვედანაყოფებიდან და საჯარო სამართლის იურიდიული პირებიდან, აგრეთვე, სხვა უწყებებიდან შემოსუ¬ლი ნორმატიული აქტების პროექტების, მათ შორის, საერთა¬შო¬რისო ხელშეკრულებების პროექტების შესახებ სამართლებ¬რივი დასკვნების მომზადება;
მ) საჯარო ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის უზრუნველ-ყოფა;
ნ) საგანმანათლებლო დაწესებულებათა საქმიანობის ლი-ცენზიის გაცემასთან, გაუქმებასა და ცვლილებებთან დაკავში-რებულ მოქმედებათა განხორციელება;
ო) უწყებრივი სალიცენზიო რეესტრისა და სალიცენზიო პირობების შემოწმების აქტების რეესტრის წარმოება;
პ) სამინისტროს კომპეტენციის ფარგლებში, ლიცენზირე-ბული დაწესებულებების მიერ სალიცენზიო პირო¬ბე¬ბის შეს-რულების კონტროლი;
ჟ) კანონმდებლობით დადგენილი წესით, სამინისტროს კომპეტენციის ფარგლებში, დოკუმენტების აპოსტილით დამოწ-მება და ლეგალიზაცია;
რ) კანონმდებლობით დადგენილი წესით, სამინისტროს კომ¬¬პეტენციის ფარგლებში, განათლების დამადასტურებელი დო-კუმენტების ნამდვილობის დადასტურება;
ს) მკაცრი აღრიცხვის დოკუმენტების ენობრივი სისწო¬რის შემოწმება.
4. ეკონომიკური დეპარტამენტის ძირითადი ამოცანებია:
ა) სამინისტროს სისტემის ეკონომიკური, ფინანსური და სამეურნეო საქმიანობის კოორდინაცია და მართვა, სამი¬ნის¬ტროს ერთიანი ბიუჯეტის პროექტის შემუშავება, აგრეთვე, სა¬მი-ნისტროს ბალანსზე არსებული ქონების აღრიცხვა;
ბ) საფინანსო-ეკონომიკური, სამეურნეო და საბუღალტრო საქმიანობის წარმართვა თანამედროვე სტანდარტების შესაბა¬მი-სად და ხარჯთა ნუსხის შედგენა;
გ) სამინისტროს სისტემაში შემავალ დაწესებულებათა ფი-ნანსური და მატერიალურ-ტექნიკური უზ¬რუნ¬ველყოფა;
დ) სამინისტროსათვის საჭირო საბუღალტრო აღრიცხვა, სამინისტროს სისტემაში შემავალი ერთეულების ფინანსური ან-გა¬რიშგების შემოწმება და ბალანსის შედგენა;
ე) სამინისტროს შესყიდვების განხორციელება;
ვ) სამინისტროს შენობა-ნაგებობათა მატერიალურ-ტექნი¬კუ-რი ბაზის მოვლა-განახლება.
5. ინფორმაციული ტექნოლოგიებისა და სტატისტიკურ-ანა¬ლიტიკური დეპარტამენტის ძირითადი ამოცანებია:
ა) სამინისტროს საინფორმაციო საჭიროებებიდან გამომ-დინა¬რე სტატისტიკური მონაცემების შეგროვება, დამუშავება და მათი ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა;
ბ) საჯარო სამართლის იურიდიული პირების - ზოგადსა-განმანათლებლო დაწესებულებების დირექტორებისა და სამე¬ურ-ვეო საბჭოს წევრების, საჯარო სამართლის იურიდიული პირების - უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების წარ-მომადგენლობითი საბჭოს სპიკერების, რექტორების, ადმი-ნისტრაციის ხელმძღვანელების რეესტრების წარმოება;
გ) ლიცენზირებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესე¬ბუ-ლე¬ბათა, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებათა, მოს¬წავ¬-ლე¬თა პერსონალური მონაცემების რეესტრის, აგრეთვე, სკო¬-ლისგარეშე საგანმანათლებლო დაწესებულებათა რეეს¬ტრე¬¬¬¬ბის წარმოება;
დ) მკაცრი აღრიცხვის დოკუმენტბრუნვის ორგანიზება და კონტროლი;
ე) იმ პირთა აღრიცხვა, რომელთაც სასამართლოს გამამ-ტყუნებელი განაჩენის საფუძველზე ნარკოტიკული საშუა¬ლე¬ბის მოხმარებისათვის, ნარკოტიკული საქმიანობის ხელშეწყო-ბისათვის ან ნარკოტიკული საშუალების გასაღებისათვის ჩა¬მო-ერთვათ პედაგოგიური და საგანმანათლებლო დაწესებუ¬ლება¬ში საქმიანობის უფლება;
ვ) განათლებისა და მეცნიერების სფეროში მიმდინარე პროცესების, მათ შორის, სამინისტროს მიერ განხორციელე¬ბული პროექტებისა და პროგრამების შედეგების კვლევის და¬გეგმვა;
ზ) განათლებისა და მეცნიერების სფეროში მიმდინარე პროცესების, მათ შორის, სამინისტროს მიერ განხორციელე¬ბუ¬ლი პროექტებისა და პროგრამების შედეგების უშუალოდ ან მესამე პირების მეშვეობით კვლევა;
თ) განათლების სისტემის ძირითადი ინდიკატორების შე-მუშავება;
ი) თანამედროვე ტექნიკური საშუალებებით ინფორმაციის დამუშავებისათვის საჭირო პირობების შექმნა;
კ) სამინისტროს საქმიანობაში თანამედროვე საინფორმა-ციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვის გზით სამი¬ნის-ტროს გამართული ფუნქციონირებისათვის ხელშეწყო¬ბა.
6. საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ძი¬რითადი ამოცანებია:
ა) სხვადასხვა სახელ¬მ¬წიფო დაწესებულებასთან, საჯარო და კერძო სამართლის იუ¬რიდიულ პირებთან, არასამთავრობო და საერთაშორისო ორ¬¬განი¬ზაციებთან, საქართველოში აკრე¬დი¬ტე-ბულ დიპლომატი¬ურ წარმომადგენლობებთან თავისი კომ¬პეტენ-ცი¬ის ფარგლებში, სამინისტროს ურთიერთობის კო¬ორ¬¬დი¬ნაცია;
ბ) მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებთან ურთიერ¬თო¬ბა, სამინისტროს კომპეტენ¬ციას მიკუთვნებული საქმიანობის განხორციელების თაობაზე საზოგადოების ინფორმირება;
გ) მასმედიასთან ურთიერთობა პრესკონფერენციების, ბრი¬¬-ფინგებისა და სხვა საკომუნიკაციო საშუალებების გამო¬ყე¬ნებით, სამინისტროს საზოგადოებრივ ღონისძიებათა დაგეგმ¬ვა და განხორციელება;
დ) სამინისტროს საქმიანობის შესახებ საზოგადოების ინ-ფორმირება, მათ შორის, სამინისტროს საქმიანობის ამსახ¬ვე¬ლი საგამომცემლო მასალის მომზადება;
ე) სამინისტროს ვებგვერდის განახლება;
ვ) მინისტრის სახელმწიფო დაწესებულებებთან, არასამ¬თავ-რობო ორგანიზაციებთან, საერთაშორისო ორგანიზაციებ¬თან ურთიერთობის, აგრეთვე, უცხო ქვეყნებთან კავშირის კო¬ორ-დინაცია.
7. უმაღლესი განათლებისა და მეცნიერების განვითა-რების დეპარტამენტის ძირითადი ამოცანებია:
ა) სტუდენტთა და მეცნიერთა სოციალური ხელშეწყობის პროგრამების დაგეგმვა და განხორციელება;
ბ) უცხო ქვეყნების მოქალაქეებისა და სოციალური პროგ-რამის ფარგლებში სტუდენტებისათვის სახელმწიფო სას¬წავ¬ლო გრანტების გაცემის პროცესის ორგანიზება;
გ) სისტემის სრულყოფის მიზნით უმაღლესი განათ¬ლე¬ბისა და მეცნიერების დაფინან¬სების შესახებ წინადა¬დებათა მომზადება;
დ) უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობის მობილუ-რო¬ბისა და სხვა ორგანიზაციულ საკითხთა უზრუნველყო¬ფა;
ე) საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემისა და მასში შემავალი ინსტიტუტების ევროპისა და საერთაშორისო საგანმანათლებლო სივრცეში ინტეგრაციისათვის ხელშეწყობა, მათ შორის, ,,ბოლონიის პროცესის" ფარგლებში საბიუჯეტო და არასაბიუჯეტო პროექტების/ინიციატივების დაგეგმვა, შეს¬რუ-ლება და კოორდინაცია;
ვ) მეცნიერების განვითარების ინსტიტუციური რეგული-რება;
ზ) მეცნიერების დაფინანსების შესახებ წინადადებების მომ-ზადება;
თ) საჯარო სამართლის იურიდიულ პირებში _ სამეც¬ნიერო-კვლევით დაწესებულებებსა და საქართველოს აკრედი¬ტე¬ბულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში სა¬მეც¬ნიერო-კვლევითი საქმიანობის კოორდინაცია და მონიტო¬რინ¬გი;
ი) სამეცნიერო-კვლევითი დაწესებულებების ინფრასტრუქ-ტურის ოპტიმიზაციისა და მდგრადი განვითარების გეგმების შემუშავება;
კ) ახალგაზრდობის მეცნიერების სფეროში ჩაბმის მიზ¬ნით უმაღლესი განათლების სისტემის ორგანიზებისა და გან-ვითარების შესახებ წინადადებების მომზადება.
8. ზოგადი და პროფესიული განათლების განვითარების დეპარტამენტის ძირითადი ამოცანებია:
ა) პროფესიული სტანდარტების რეგისტრაციაში გატარე¬ბა;
ბ) თითოეული სახელობო პროფესიისა და კვალიფიკაციი-სათვის საატესტაციო ორგანოთა შერჩევის წესის პროექტის მომზადება;
გ) პროფესიულ კვალიფიკაციათა ჩარჩოს პროექტის მომზადება;
დ) საქართველოს მთავრობისათვის წარსადგენი რეგული-რებად პროფესიათა ნუსხის, აგრეთვე, ამ რეგულირებადი პროფესიით საქმიანობის უფლების მინიჭებისა და განახ-ლებისათვის აუცილებელი პირობებისა და მათი შესრულე¬ბის წესის თაობაზე წინადადებების შემუშავება ან ამ დოკუმენ¬ტებზე საქართველოს მთავრობისათვის დასკვნის მომზადება;
ე) სახელობო პროფესიათა საინფორმაციო ბანკის წარ¬მოება;
ვ) სახელობო საგანმანათლებლო პროგრამების განმახორ-ციელებელი დაწესებულებების ინსტიტუციური, მატერიალურ-ტექნიკური და ადამიანური რესურსების განვითარების ხელ-შემწყობი პროგრამების შემუშავება და განხორციელება;
ზ) დაინტერესებული პირების მოთხოვნის საფუძველზე საქართველოს მთავრობის დადგენილებით განსაზღვრული იმ ქვეყნების პროფესიული სტანდარტების თარგმნა, რომელთა მიხედვითაც დაინტერესებულმა პირმა უნდა შექმნას პრო-ფესიული სტანდარტი;
თ) სამინისტროს კომპეტენციის ფარგლებში, სკოლამ¬დელი, ზოგადი და პროფესიული განათლების მართვის სფე¬როში ეროვნული და რეგიონული პროგრამებისა და პროექ¬ტების კოორდინაცია;
ი) ეროვნულ უმცირესობათა ენების დაცვის სახელმწიფო პოლიტიკის განხორციელების ხელშეწყობა;
კ) სკოლამდელ აღზრდასთან/სწავლებასთან და სასკოლო ინიციატივებთან დაკავშირებული, ასევე, სამოქალაქო ინტეგ¬რა¬-ციაზე ორიენტირებული და საერთაშორისო პროგრამების შემუ-შავება, განხორციელება;
ლ) ეროვნული უმცირესობებით დასახლებულ რეგიო¬ნებ¬ში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყე¬ნე¬ბით სახელმწიფო ენის სწავლების უზრუნველყოფისათვის შე¬საბამისი პროგრამებისა და პროექტების შემუშავება, გან¬ხორ¬ციელება;
მ) განათლების მართვის ინფორმაციული სისტემების დანერგვის ხელშემწყობი პროგრამებისა და პროექტების შემუ-შავება, განხორციელება;
ნ) ამ პუნქტის ,,ლ" და ,,მ" ქვეპუნქტებით გათვალისწინე-ბული პროგრამებისა და პროექტების ფარგლებში ღია კონ¬კურსის საფუძველზე გრანტების გაცემა და გაცემული გრან¬ტების განხორციელებისათვის კონტროლის დაწესება;
ო) მასწავლებელთა და მოსწავლეთათვის ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარების გადა-ცემის უზრუნველყოფა;
პ) ქართული ინფორმაციული ვებრესურსების შექმნა.".
მუხლი 2. ამოქმედებისთანავე ძალადაკარ¬გუ¬ლად გამოც-ხად¬დეს საქართველოს მთავრობის 2009 წლის 15 დეკემბრის ¹224 დადგენილება ,,საქართველოს განათლებისა და მეცნიე¬რე¬ბის სამინისტროს დებულების დამტკიცების შე¬სახებ" სა¬ქარ¬¬¬თველოს მთავრობის 2004 წლის 21 მაისის №37 დადგენი¬ლე¬ბაში ცვლილებების შეტანის თაობაზე".
მუხლი 3. დადგენილება, გარდა პირველი მუხლისა, ამო¬ქ¬¬-მედდეს გამოქვეყნებისთანავე, ხოლო პირველი მუხლი ამოქ¬-მედდეს 2010 წლის 4 იან¬ვარს.

 

პრემიერ-მინისტრი ნიკა გილაური